domingo, 15 de marzo de 2009

A malvada Livia

¡Que gran invento Youtube! Antes contabas en clase cousas que pasaran hai anos e quedabas como un abuelete, incluso, se cadraba, nin che creían. Agora practicamente todo pode ser demostrado visualmente grazas a esta maravilla, e como proba unha serie de 1976, ahí queda iso: I, Claudius; Yo, Claudio; Eu, Claudio, como prefirades; unha das mellores series da historia da televisión, adaptación da obra homónima de Robert Graves, que aguanta perfectamente o paso do tempo, como comprobaredes neste video.
Nel observaredes en acción a Livia, da que falamos estes días en 3º da ESO, facendo vil chantaxe a Livila, muller do seu neto Cástor, que se está deitando con Póstumo Agripa, irmanastro de Cástor e futuro herdeiro do emperador Augusto contra a vontade de Livia, que busca desfacerse del.
A escena non ten desperdicio, chamo a atención sobre a calidade da dobradora cando lle di a horrorizada rapaza "acércate" (xa non quedan dobradoras así, desgraciadamente).

Vexamos que canteira de guionistas temos entre o alumnado: como actividade propoño que mandedes posts suxerindo en que puido consistir o que Livia lle exixiu a Livila para non denunciar o seu adulterio con Póstumo Agripa. Debedes ter en conta que o fin último de Livia e librarse de Póstumo, e que se trata dunha muller moi retorcida. A ver que se vos ocurre...

PD1. Podéndose atopar argumentos así nos personaxes históricos, ¿a quen debería interesar a vulgaridade de "personajillos" tipo "Gran Irmán" e clónicos varios?

PD2. Para lectores "talluditos", que sei que os hai jejeje, ¿recordades a estrea desta serie? Creo que en España foi no ano 1979, e non esquezo que os meus pais non ma deixaran ver, jajaja!




more about "A malvada Livia", posted with vodpod

4 comentarios:

Anónimo dijo...

lee con atención esta venganza que no mucho tiempo me llevo discurrir:ya que es tan malvada y no tiene ningún tipo de escrúpulos pues supongo que si tuviera hijos le diría que envenene a uno de ellos y dejarlo sufrir y despues lo mataría a él directamente.
Rocío

Anónimo dijo...

Livila le dice a Castor que Postumo la esta acosando, y para darle pruebas a su esposo Livila queda con Postumo mientras se le hacia creer a este que su esposo estaba todavia en el Rin cuando en realidad ya habia vueltol. Asi que Castor se esconde y Livila se hace la estrecha, y cuando Postumo le mete mano castor enfurecido mata a Postumo. Cuando el padre de ambos se entera, muestra su enfado hacia Castor y decide que su sucesor será su cocinero ( que en realidad era su hijo no reconocido, ya que había sido fruto de una relación con una esclava)
Entonces, Livia, dios sabe como decide ir a ver a Augusto con la intención de acostarse con el y lo consigue. Durante su hazaña Livia consigue envenenar a Augusto. Entonces Cator va y mata al cocinero de Augusto, que ssabía que heredaría el legado gracias a que se lo había dicho un sirviente que le debía un favor pues Castor le había salvado la vida en una ocasión. Como el pueblo no tenía ni ide de quien Augusto queríaque heredase su puesto, Cator como hijo suyo se adjudico el poder.
Livila finalmente muere de cancer de utero.

Anónimo dijo...

Primero Livina empujaria a Postumo por unas escaleras en unas de sus citas dejandolo malherido y con muchos huesos rotos dejandolo postrado en la cama donde la vieja le remata con un veneno que hace pasar por medicina y al final se muere entre mucho dolor y sufrimiento.

Ana

Anónimo dijo...

Dios que situación; para que después digan que las suegras son malas... con estas abuelas... ¿quién quiere suegras? jejejeje!!