lunes, 26 de octubre de 2009

Longa espera

Despois de longos meses de ausencia, aquí estamos de novo, con renovados folgos e con moitas ideas na cabeza. Quedan por diante apaixoantes meses con moitos temas que tratar e debater, algúns de máxima actualidade como o recente nomeamento da Torre de Hércules como Patrimonio da Humanidade ou a película Ágora que tan apaixoadas opinións está a despertar.
Benvidos, logo, e espero que disfrutemos xuntos, polo menos como o fixemos a ano pasado.

5 comentarios:

Ana dijo...

Te hemos echado de menos, la red no es lo mismo sin tus palabras. Estoy deseando leer de nuevo tus aventuras, aunque sean en tierras bárbaras, como el curso pasado. Saludos desde el Mare Nostrum.

domenechino dijo...

Gracias, Ana, no sé cómo lográis ser omnipresentes en la red, es admirable. A veces lo que más cuesta es dar un primer paso si estás en una rutina diversa: es justamente lo que me ha pasado, pero ahora ya he dado el volantazo. Y con más ganas aún después de leer tus palabras. Un saludote desde el Finis Terrae.

Daniel Lagoa Martínez dijo...

Benvido de novo e moita sorte para este curso. Estaremos atentos a este blog viaxeiro que xa nos ten levado por espazos tan diversos, para atopar ,ás veces sorprendentemente, o elemento clásico. Un saudiño dende A Mariña.

andrea dijo...

Es el primer año que participo en este blog,me parece un proyecto interesante :)

Pepe dijo...

Acabo de aterrar no teu blog, mais espero estar moito tempo pendente del e aprender mogollón.